בן גביר: "חרדי שמצביע לפי רבותיו – שלא יצביע לנו"

    ישראל רובין No Comments on בן גביר: "חרדי שמצביע לפי רבותיו – שלא יצביע לנו"

    עו"ד איתמר בן גביר בראיון לקול חי: "אני לא מתכוון לנסות לשכנע חרדים שמצביעים לפי הרבנים. אני אומר חד משמעית – חרדי שמצביע למפלגות החרדיות בהוראת רבותיו שיעשה כך. אבל חרדים שלא מצביעים למפלגות חרדיות המקום שלהם הוא אצלינו"

    בן גביר בוועדת הכנסת הערב צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    13:33
    16.05.24
    מירי זורגר No Comments on עסיסי: מירי זורגר עם המתכונים לעוגת גבינה מושלמת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

    מועמד מפלגת הציונות הדתית, עו"ד בן גביר על החיבור עם ח"כ סמוטריץ': "היו ביננו משקעים ושמנו הכל בצד לטובת ארץ ישראל ועם ישראל. אני גם ברגע הזה קורא לחגית משה להצטרף. אפשר להתחבר וצריך. יש עוד הרבה עבודה. אתה רואה את הפאניקה של השמאל. לפיד לא הפסיק לדבר עלי היום".

    בשיחה עם אבי מימרן, יעקב ריבלין ואבי בלום במשדר המיוחד של קול חי בשעות הגשת הרשימות לכנסת, התייחס בן גביר להבטחות שקיבל מהליכוד: "רצו להבטיח כל מיני הבטחות גם לי אישית, אמרתי להם שאותי לא מענין כי זה  הבטחות על הקרח. אם נהיה חזקים הם ממילא יצטרכו אותנו".

    ביחס לחיבור עם סמוטריץ שמוגדר כבלוק טכני, אמר בן גביר: "אכן. בלוק טכני זה על כל המשתמע מכך, כל אחד שומר על הזהות הייחודית. אנחנו הולכים לנהל מו"מ נפרד לכניסה לממשלה".

    יו"ר עוצמה יהודית התייחס גם לאירועים שעשויים לגרום לו שלא להישאר בממשלה: "אם יהיה פינוי יישובים לא נהיה בממשלה, כל עוד זה לא קורה ניתן רשת ביטחון לממשלה. יתכן שיהיו מחלוקות, אבל אני לא אפיל את נתניהו על כל דבר. רק על מה שזה קו אדום". 

    בן גביר נשאל האם ישב בממשלה בתמיכת יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס: "זו שאלה מצוינת. השאלה המרכזית איזה גורם אני מהווה לממשלה. אני בטוח שהשאלה חשובה אבל בואו קודם נגיע למצב שיש ממשלה. אם נהיה חזקים לא נצטרך שום תמיכה מבחוץ. אני מניח שאם נקבל לפחות 5 מנדטים תהיה ממשלת ימין על מלא".

    "אני לא מהיום פועל למען הציבור החרדי. אתם יודעים את זה. לא רק בבחירות", אמר בן גביר.

    יו"ר עוצמה יהודית הצהיר: "אני לא מתכוון לנסות לשכנע חרדים שמצביעים לפי הרבנים. אני אומר חד משמעית – חרדי שמצביע למפלגות החרדיות בהוראת רבותיו שיעשה כך. אבל חרדים שלא מצביעים למפלגות חרדיות המקום שלהם הוא אצלינו".



    0 תגובות